Poll: campagne 'Tegen gelijke behandeling'

De antikankercampagne van het Antoni van Leeuwenhoek-ziekenhuis (AvL) in Amsterdam dreigt op een mislukking uit te lopen. Na een maand heeft het kankerinstituut nog geen ton opgehaald, ondanks een marketingbudget van 700 duizend euro en spotjes op radio en televisie. Hoe kan dat? Daarover gaat onze stelling.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De stelling van deze week is: De campagne ‘Tegen gelijke behandeling’ van het Antoni van Leeuwenhoek dreigt te mislukken want er is geen mediaspektakel, zoals bij de Alpe d'HuZes.

Wat vind jij?

Eens, mensen willen vermaak, zelfs als het om kanker gaat.
Oneens, het komt doordat ‘tegen gelijke behandeling’ geen heldere boodschap is.
Ga naar de rechterkolom en stem.

De vorige poll ging over de onpersoonlijke ontslagbrief van defensie. De stelling was: ‘Niet handig zo’n onpersoonlijke ontslagbrief van defensie’.
Vijf procent van de stemmers vond dat ‘een beetje militair wel tegen een stootje kan’. Vijfennegentig procent (59 stemmers) vond deze onpersoonlijke ontslagbrief de ‘(interne) communicatieblunder van het jaar.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie