Komische onthullingen maken de virtuele tongen los

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

Door Marloes Gort
 

Stel je voor dat je in het diepste geheim en volledig anoniem iets wil opbiechten in een video. Net wanneer je blij bent met het resultaat en wil stoppen met filmen, draai je de camera om en staat je gezicht volledig in beeld. Veel mensen komen de laatste tijd in exact die situatie terecht, maar dan niet per ongeluk. Klinkt dit als hogere wiskunde? Kijk en leer, want een aantal Nederlandse bedrijven heeft slim ingehaakt op deze opvallende trend.

 

Hema is een van de bedrijven die iets opbiecht

@hemanederland We raden jullie aan om bij de zelfscankassa af te rekenen, want anders pakt @Béla Becht je adventskalender af 🫣 #HEMA #adventskalender #holidayseason ♬ original sound - HEMA

De dader blijkt poeslief te zijn

Hema spot on

Samsung heeft nog wel een appeltje te schillen met een ander elektronicamerk.

 

Steeds meer bedrijven haken als een trein in op deze trend.

PostNL-medewerkers moeten vanaf nu veel meer bezorgen dan alleen pakketjes en post.

 

Al zegt Jumbo het zelf...

Deze bekentenis kan slechts van één iemand afkomstig zijn.

 

Niet alleen bedrijven biechten een hoop op.

 

Ginger

Ook het Nederlands Openluchtmuseum heeft lucht gekregen van deze trend.

In één keer raak – of toch niet.

In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort. 

 

Sprong jouw bedrijf er het afgelopen jaar uit op social media? Zend dan tot en met 28 november je beste werk in voor The Best Social Awards!

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie