PIM presenteert visiedocument over 'toekomst marketingteams in AI-tijdperk'

Het gaat om 'de gids voor de marketeer die klaar is voor de toekomst', aldus Platform Innovatie Marketing.

Platform Innovatie Marketing (PIM) presenteert vandaag een nieuw visiedocument genaamd 'De marketingtoekomst in versnelling: AI en duurzaamheid als krachtbronnen'. 

PIM lanceert hiermee naar eigen zeggen 'de gids voor marketingprofessionals die klaar zijn om de toekomst te omarmen met een innovatieve en duurzame mindset in de snel evoluerende wereld van AI'. Het document is geschreven door Irma Bollen, bestuurslid van PIM. Ze kreeg ondersteuning van marketingexperts Klaske Kruk, Wim Vermeulen, Steven van Belleghem en Patrick Petersen.

Charelle Akihary, voorzitter PIM: 'Sinds vorig jaar zet PIM sterk in op nieuwe initiatieven die interactie binnen onze unieke marketingcommunity vergroten. Met kennis, gedrevenheid en inspiratie willen we marketeers en organisaties helpen om echt in beweging te komen. Binnen het marketingvak gebeurt er veel op het gebied van technologie en duurzaamheid, maar we merken dat marketeers nog strugglen met het pakken van hun rol op dit gebied. Er is genoeg interesse in dit onderwerp, dat is een mooi begin. Maar wat kun en wat moet je er als marketingafdeling mee en waar begin je?' 

Ze vervolgt: 'PIM wil met dit visiestuk, een nieuw initiatief, marketeers en organisaties richting geven. Met goede literatuur, adviezen van experts en visie van bestuursleden van PIM gaat het iedere lezer helpen om maatschappelijke impact aan te jagen binnen hun organisaties.'

Het document is hier te downloaden.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie