Overslaan en naar de inhoud gaan

Philips TV & Sound wil van tech naar lifestyle

TP Vision Live, het evenement van de licentienemer, moet pers en handelsrelaties overtuigen van de merkkracht: ‘The difference is real’.
TP Vision Live
TP Vision Live
TP Vision Live
TP Vision Live

Hoe zat het ook alweer. Televisies en aanverwante audioproducten – en zelfs koptelefoons – die aangeboden onder de merknaam Philips, worden al een hele tijd niet meer bedacht door Philips-techneuten, noch worden ze geproduceerd in Philips-fabrieken. Een kleine tien jaar geleden besloot Philips de divisie af te stoten en sinds 2012 worden de televisies in licentie ontwikkeld, vervaardigd en op de markt gebracht door TP Vision, dat sinds 2014 volledig in Chinese handen is. Wikipedia meldt dat destijds werd afgesproken dat Philips 2 procent van de jaaromzet toucheert, voor het gebruik van de merknaam, maar dat is volgens TP Vision niet correct. Wat de afspraak wél is, daar doet het geen uitspraken over.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in