Overslaan en naar de inhoud gaan

Brad Pitt wereldwijd nieuwe gezicht van De’Longhi

De campagne biedt een glimp van een 'klassieke dag-in-het-leven-van' van de acteur, die de belichaming van de geest van het merk zou zijn.
Brad Pitt wereldwijd nieuwe gezicht van De’Longhi
Brad Pitt wereldwijd nieuwe gezicht van De’Longhi
Brad Pitt wereldwijd nieuwe gezicht van De’Longhi
Brad Pitt wereldwijd nieuwe gezicht van De’Longhi

De’Longhi, de Italiaanse producent van onder andere espressomachines voor thuisgebruik, lanceert haar eerste internationale campagne met in de hoofdrol Brad Pitt. De campagne biedt een glimp van een 'klassieke dag-in et-leven-van' van de acteur. 

related partner content for mobile comes here

Deze scènes bieden volgens De’Longhi een moment waar iedereen altijd naar uitkijkt: 'thuiskomen en eindelijk ontspannen met een heerlijke espresso of cappuccino in de hand' als perfect moment van de dag.

Brad Pitt wereldwijd nieuwe gezicht van De’Longhi
Brad Pitt wereldwijd nieuwe gezicht van De’Longhi

In de geest van het merk

Het merk geeft aan afgelopen jaren een 'buitengewone groei doorgemaakt te hebben' waarin de productie van espressomachines voor thuisgebruik een centrale rol heeft gespeeld. Massimo Garavaglia, ceo van De’Longhi, noemt Pitt de ultieme belichaming van de geest van het merk die tot de groei heeft geleid: 'gedurfd en internationaal, maar tegelijkertijd verfijnd en elegant'.

De De’Longhi-commercial met Brad Pitt

De De’Longhi-commercial met Brad Pitt

Authenticiteit als boodschap

Naast Pitt zijn het regisseur Damien Chazelle, cameraman Linus Sandgren, componist Justin Hurwitz en fotograaf Lachlan Bailey die mee hebben gewerkt aan het totstandkomen van de campagne.

Het familiebedrijf De’Longhi vindt de campagne zelf nu al memorabel vanwege de filmische kwaliteit en reikwijdte ervan. 'De authenticiteit is er in terug te zien en precies dat is een essentieel onderdeel van de De’Longhi boodschap.' 

 

Volgende week op Adformatie een uitgebreid interview met Bart Quister, managing director van De'Longhi Benelux.

Lees ook: A$AP Rocky is nieuwe stijl-boegbeeld van Klarna

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in