Overslaan en naar de inhoud gaan

Wesley Sneijder, nu als heroïsche gladiator te paard, blijft Koning Toto

In nieuwe campagne treedt de recordinternational opnieuw op als de monarch van het eentje hier en het tweetje daar.
Wesley Sneijder blijft Koning Toto en verschijnt tonele als heroïsche gladiator te paard 
Wesley Sneijder blijft Koning Toto en verschijnt tonele als heroïsche gladiator te paard 
© TBWA\Neboko
Wesley Sneijder blijft Koning Toto en verschijnt tonele als heroïsche gladiator te paard 
Wesley Sneijder blijft Koning Toto en verschijnt tonele als heroïsche gladiator te paard 
© TBWA\Neboko

Wesley Sneijder blijft op zijn troon als Koning Toto. De recordinternational heeft wel zijn gabber-Aussie van afgelopen EK ingeruild voor een groen harnas. In de nieuwe campagne moedigt hij, nu als heroïsche gladiator te paard, zijn Toto-discipelen aan om een greep te doen naar het koningschap van hun vriendengroep.

related partner content for mobile comes here

De sportweddenschap-aanbieder kondigt aan dat de zittend monarch van 'het eentje hier en het tweetje daar' niet alleen zijn wedstrijdanalyses op tv deelt, maar ook zijn Toto-tactieken met Nederland. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met TBWA\Neboko.

Heersen over sociale arena's

Volgens Toto staan de voetballiefhebbers allemaal te springen om samen weer voetbal te kunnen kijken. In huiskamers, stadions, kroegen en voetbalkantines. Het kansspel, onderdeel van de Nederlandse Loterij, noemt dit zelfs de sociale arena’s waar het de echte Koning Toto’s zijn die er heersen. Toto geeft daarvoor aan dat Sneijder zijn tactieken achter zijn heerschappij deelt opdat Toto-spelers in die betreffende arena's 'dit nieuwe seizoen hun mannetje kunnen staan’. 

De nieuwe Koning Toto-campagnevideo

Sneijder, Koning Toto te paard

'Koning Toto is van alle tijden'

Sam Depoortere, business director Toto, vindt de campagne zelf spectaculair, heldhaftig en tegelijkertijd kenmerkend voor Toto: 'Dé voetbalautoriteit Sneijder, staat heel Nederland bij om tot koning of koningin Toto van een groep vrienden gekroond te worden.'

Darre van Dijk, chief creative officer bij TBWA\Neboko, voegt daaraan toe dat dit onderdeel van het Koning Toto-epos weer een nieuwe twist heeft. ‘We gaan terug naar de middeleeuwen, Koning Toto is namelijk van alle tijden. Uiteraard ook nu met alle typerende ingrediënten uit de campagne.’

De Toto-tactieken van Sneijder worden komende periode zowel online als op social media gedeeld.  

Lees ook: 

Credits

Klant: Toto

Bureaus: TBWA\Neboko, Mindshare, Greenhouse Group, Men in Green

Sound: Amp.Amsterdam

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in