Overslaan en naar de inhoud gaan

Eye Wish presenteert zich ‘op volle sterkte’ met merkstrategie en campagne

Opticien-keten koppelt drie-eenheid service, kwaliteit en design aan elkaar.
eyewish
eyewish

Jij op volle sterkte. Dat is de pay-off van de nieuwe campagne en merkstrategie van Eye Wish in Nederland en van diens zustermerk GrandOptical in België.

related partner content for mobile comes here

In de merkstrategie koppelt de opticien-keten de drie-eenheid service, kwaliteit en design aan elkaar. Klanten krijgen na advies van gediplomeerde specialisten de beste oplossing voor hun zicht, en dat met een assortiment van topdesigner-monturen. 

De campagne voor Nederland en België is van de hand van Indie in nauwe samenwerking met Belgische creative-director Stijn Gansemans en zijn bureau Dallas Antwerp.

Credits 

Production Company: Indie Amsterdam

Director: Ruben Van Leer

Photographer: Linda Stulic

D.O.P.: Ezra Reverda

Editor: Amber Hooijmans

Online / Grading: The Compound

Music / Soundstudio NL: Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company

Soundstudio BE: Radio Air Force

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in