Eye Wish presenteert zich ‘op volle sterkte’ met merkstrategie en campagne
Opticien-keten koppelt drie-eenheid service, kwaliteit en design aan elkaar.


Jij op volle sterkte. Dat is de pay-off van de nieuwe campagne en merkstrategie van Eye Wish in Nederland en van diens zustermerk GrandOptical in België.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In de merkstrategie koppelt de opticien-keten de drie-eenheid service, kwaliteit en design aan elkaar. Klanten krijgen na advies van gediplomeerde specialisten de beste oplossing voor hun zicht, en dat met een assortiment van topdesigner-monturen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijCommunications Director
World Press PhotoDigital Advertising Specialist
De HorecabondDe campagne voor Nederland en België is van de hand van Indie in nauwe samenwerking met Belgische creative-director Stijn Gansemans en zijn bureau Dallas Antwerp.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid