Overslaan en naar de inhoud gaan

Nestlé kiest The Family Amsterdam voor lanceringscampagne Wunda

The Family ontwikkelde voor erwtendrankje Wunda de campagne ‘Welcome to a Wundaful life’.
Wunda
Wunda

In deze campagne worden onder andere een kat en een vleesetende plan opgevoerd die het nieuwe alternatief voor melk onweerstaanbaar vinden. De introductiecampagne wordt uitgerold in Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk, Portugal en Nederland.

Wunda 'Cat'

Wunda 'Plant'

Erwten

Wunda not-milk en Wunda Immuno zijn de eerste producten die op de markt komen. Wunda not-milk is een alternatief voor koeienmelk en het is gemaakt van gele erwten. Wunda Immuno zijn fruit-shots die vitamine B12, D3, ijzer, zink en calcium bevatten en zijn vrij van toegevoegde suikers en concentraten. 

Nestlé wil met de productlijn de drempel om voor plantaardige producten te kiezen zo laag mogelijk maken.

Credits: 

Klant: Wunda/ Nestlé
Creatief concept en strategie: The Family Amsterdam
Productie: Craft

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in