Nyenrode nieuwe kennispartner Marketing Technology 2015

Universiteit verbindt zich na Gartner als kennispartner aan congres dat op 1 december wordt georganiseerd.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Adfo Groep en Crux Digital verwelkomen business universiteit Nyenrode als nieuwe kennispartner voor het congres . Na Gartner is Nyenrode de tweede partij die zijn expertise en kennis beschikbaar zal stellen aan de bezoekers van dit jaarlijkse congres.

Diederik Slob (Program Director Open Executive Programs aan Nyenrode) en Henk Kievit (Program Director Modular Executive MBA programs aan Nyenrode) leggen de samenwerking uit: ‘Door middel van dit partnership wenst Nyenrode haar betrokkenheid en leidende kennispositie bij marketingtechnologie te onderstrepen. En met de aanwezigen op het event te delen.’

Hans van Grieken, als Executive Lecturer Disruptive Innovation verbonden aan Nyenrode, zal een key note presentatie verzorgen tijdens het congres. Hans wordt veelvuldig geraadpleegd over zijn ideeën rond “cross-over innovation”: hoe kun je best practises van technologietoepassingen snel van de ene naar de andere sector brengen, zonder zelf té grote risico’s te lopen.

Marketing Technology 2015 is er voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste ontwikkelingen in digital marketing, e-commerce, CRM & analytics. Bijvoorbeeld om de customer experience te verbeteren, en hoe je klanten aantrekt met behulp van de nieuwste data-analyse technieken.

Het congres vindt plaats op 1 december, in Inn Style Maarssen. Interesse in de overige sprekers en het programma? Bezoek dan de site:

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie