Een deurverkoper die bij je aanbelt, kan soms vervelend zijn. Natuurlijk zijn er genoeg die snel en beleefd afdruipen als je geen interesse hebt, maar er zijn er ook genoeg die er minder prettige verkooptechnieken op na houden. Op de Facebookpagina van Nuon zijn klanten het zat, ondanks de vele klachten probeert het webcareteam van Nuon de situatie onder controle te houden.
1. Bij het bekijken van de Facebookpagina van Nuon, is een duidelijk patroon zichtbaar.
2. Veel mensen ondervinden last van de agressieve verkooptechniek van de colporteurs van Nuon.
3. Kamal trapt niet in de mooie verhalen.
4. Voor de zekerheid zegt Cok het maar even in een paar verschillende talen.
5. Els is ook verre van blij, en Frits heeft er wel een heel stevige oplossing voor.
6. Chris heeft een prima afweersysteem voor naast de deur...
7. Tenslotte geeft Edwin Nuon gewoon een koekje van eigen deeg.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Frank Sars.
Zelfs als je een sticker op de deur hebt van gaslicht.com dt je daar de overstap regelt voor je energie blijven ze aanbellen.
Ze zijn zeer onbeschoft en gebruiken teksten als 'hey vriend',mattie, ik weet toch je verbruik en andere straattaal.
Daar zijn we niet van gediend!!
Kappen met die lui NUON !!