Engaging Woman Of The Year is de verkiezing van de Nederlandse professional die haar weg weet in de social media.
Nomineren kan via twitter @EngagingWoman en de website. Vanaf 3 januari kan er gestemd worden op de genomineerden. De vakjury bestaat naast Willem Sijthoff - CEO van de Adfogroep - onder andere uit Xaviera Ringeling, Patrick Petersen, Lieke Lamb, Stephan Fellinger, Barbara Barend en Hans Molenaar. De jury bepaalt na deze stemronde de top 50. Deze top 50 wordt uitgenodigd voor de finaleavond op vrijdag 31 januari 2014.
Waarom deze uitverkiezing?
Waar content al jaren 'King' is, spreken we bij engagement vooral over 'Queen'. Deze uitverkiezing focust dan ook op de vrouwelijke ondernemer, zzp'er of manager die social media succesvol weet in te zetten. Haar social influence is hierbij een factor.
De nominaties en voorwaarden
De uiteindelijke Engaging Woman Of The Year wordt gekozen uit de open nominaties en movitaties. Zowel de jury als het publiek kunnen via de website of via @EngagingWoman - voorzien van motivatie - hun Engaging Woman nomineren. Nomineren kan tot en met 31 december 2013 23.59 uur. De jury controleert daarbij de nominaties op de gestelde voorwaarden van deelname. Op de site wordt de lijst van genomineerden gepubliceerd.
De finaleavond
Vervolgens kan in de periode van 3 tot en met 15 januari 2014 via de genoemde website worden gestemd. Na de publieke stemronde stelt de jury een top 50 samen. Welke zal worden uitgenodigd voor de finaleavond op 31 januari 2014. De winnares ontvangt - naast de titel Engaging Woman Of The Year - onder andere een postDoctorale opleiding Digitale Marketing Strategie en Leiderschap, een eigen Free-lunch webinar en diverse Adfogroep-literatuur. Tijdens de finaleavond wordt de top 10 en uiteindelijke top 3 bekend gemaakt en draagt de winnares uit 2012 - Xaviera Ringeling - haar titel over!
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!