NLgroeit start introductiecampagne

Succesvolle ondernemers stellen schouders beschikbaar.

Het begin dit jaar door Koningin Máxima gelanceerde ondernemersplatform nlgroeit, dat tot doel heeft ondernemers te ondersteunen in hun groeifase, is gestart met een introductiecampagne. In de campagne nemen succesvolle groeiondernemers andere ondernemers op hun schouders. Dit alles onder het thema: &;NLgroeit maakt ondernemers groter&;. NLgroeit is een initiatief van het Ministerie van Economische Zaken en wordt uitgevoerd door de Kamer van Koophandel en NLevator.

De campagne symboliseert een belangrijk unicum van NLgroeit: succesvolle ervaren ondernemers die zich als mentor beschikbaar stellen voor andere ondernemers met groeiambitie. Aan deze campagne, die wordt gevoerd op radio, online en in print is meegewerkt door topondernemers als Harold Goddijn van TomTom, Pieter Zwart van Coolblue en Heleen Dura van Oord van de DQ&A Group. De campagne is tot stand gekomen zonder betrokkenheid van een reclamebureau, maar is ontwikkeld door freelancers Jeroen van Zwam (art), Sikko Gerkema (copy) en Gertjan Hafkamp (strategie/account). De mediaplanning wordt verzorgd door Carat.

Credits:
Opdrachtgevers NLgroeit: Leon Hoek, Danny Plugge, Kees de Jong
Art direction: Jeroen van Zwam
Copy: Sikko Gerkema
Strategie/account: Gertjan Hafkamp
Project management: Gonneke van Zutphen
Fotografie: Ernst Yperlaan
Beeldbewerking: Paul Roberts
Geluid: Studio De Keuken
Media: Robbie Grul (Carat)

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie