Het logo bestaat uit het beeldmerk met een verwijzing naar het betreffende bedrijfsonderdeel dat ASR in de naam voert.
Het nieuwe logo geldt dus niet alleen voor ASR Nederland, maar ook voor de bedrijfsonderdelen met een eigen naam waarin ASR voorkomt zoals, ASR Verzekeringen, ASR Pensioenen en ASR Vastgoed.
Voor de merken die niet ASR in de naam voeren, zoals De Amersfoortse, Falcon Leven, Europeesche Verzekeringen, Ditzo en Ardanta verandert er niets. Zij behouden hun eigen logo en huisstijl. Zij zullen ook niet verwijzing naar hun moeder ASR Nederland.
Waar staat het logo voor?
ASR schrijft: βHet logo brengt tot uitdrukking waar ASR Nederland voor staat: een bedrijf met een menselijk gezicht, dat bescherming biedt aan alles wat belangrijk is voor haar klanten.
Het gezicht geeft de centrale positie van de mens weer. Veiligheid en bescherming worden weergegeven in het huis. De boom staat voor leven, groei en investeren.β
De nieuwe huisstijl wordt geleidelijk ingevoerd, dus klanten kunnen hierdoor tijdelijk nog informatie ontvangen met het oude logo en de oude naam. Pas in het derde kwartaal van dit jaar zullen alle veranderingen zijn doorgevoerd.
ASR Nederland is nog altijd een van de grootste verzekeraars in Nederland. Met de merken ASR Verzekeringen, Ardanta, De Amersfoortse, Europeesche Verzekeringen, Falcon Leven en Ditzo.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!