Dit zijn de winnaars van de PIM Marketingliteratuurprijs 2024

Er zijn prijzen uitgedeeld voor het beste boek, de bewustmaker en de persoon met blijvende impact op het marketingvak.

De genomineerden

Het boek 'Do Tell' mag zich de winnaar van de PIM Marketingliteratuurprijs 2024 noemen. Do Tell biedt volgens de jury 'een praktisch stappenplan voor marketeers om authentieke duurzaamheidsverhalen te ontwikkelen en effectief te communiceren.' Het boek speelt volgens de jury in op de 'groeiende behoefte aan transparantie en geloofwaardigheid in duurzaamheidscommunicatie.'

Do Tell is geschreven door Bart Lombaerts, Ann Maes, Frederik Picard en Chris van Gils. 

Bewustmaker-prijs

Voor de 22ste editie van de PIM Marketingliteratuurprijs werden 35 marketingboeken ingestuurd. Zeven haalden de shortlist.

Het boek 'Empathie werkt' wint dit jaar de prijs voor de Bewustmaker. Dit boek, van marketingbureau The Oval Office en Insites Consulting, 'inspireert bedrijven om mensgerichte strategieën te omarmen voor een duurzame impact op hun werknemers, klanten en winstgevendheid.'

De jaarlijkse PIM Impact Award gaat dit jaar naar Wim van der Mark. In de woorden van het bestuur: [..] 'Als inspirerende trainer en coach heeft Wim tienduizenden mensen geholpen de juiste woorden te vinden om hun waarde zichtbaar en krachtig te communiceren. Met deze award erkent PIM de blijvende impact die Wim heeft achtergelaten op het Nederlandstalige marketinglandschap en de generaties marketeers die hij heeft geholpen zichzelf authentiek en effectief te profileren'.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie