Dat bevestigt mediamanager Judith Wierenga.
Nederlandse Loterij is de fusieorganisatie van De Lotto en De Nederlandse Staatsloterij. Directe aanleiding voor de oriëntatie is de fusie.
De bestaande bureaurelaties worden tegen het licht gehouden en er komt een oriëntatie in de markt met als doel de beste partner(s) voor de nieuwe organisatie te selecteren. UM (Staatsloterij), Carat (Lotto) en Blue Mango (Staatsloterij) zijn nu de bureaus die voor de twee loterijen werken.
Er zijn zowel gespecialiseerde online bureaus als full-service mediabureaus uitgenodigd deel te nemen. De samenwerking met de geselecteerde bureau(s) zal per januari 2017 van start gaan.
Ebiquity Nederland begeleidt het pitchproces.
Vooralsnog is er geen pitch rond het reclameaccount.
Hier meer over de marketingstrategie van de Nederlandse Loterij.
Nederlandse Loterij houdt pitch mediabureaus
Er is een pitch bezig voor de mediastrategie, - planning en –inkoop.
Word lid van Adformatie
Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.
Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement