Mobility Media - een management buy-out van RAI Langfords - is onder meer uitgever van het autobrancheblad Automotive. Nu begint het met het uitgeven van relatiemagazines. Deze magazines worden gemaakt in opdracht van bedrijven en worden bekostigd uit advertentie-inkomsten.
Barry Reede (40) is aangesteld als business unit manager bij Great Magazines. Hij was hiervoor als commercieel directeur werkzaam bij Present Press.
Uitbreiding
Jelle Heidstra, directeur van Mobility Media, zegt dat de relatiemagazines van Great Magazines een logische uitbreiding zijn op het bestaande portfolio van Mobility Media. 'Wij zijn communicatiespecialisten en zetten dit specialisme nu voornamelijk in voor redactioneel onafhankelijke titels. Maar we krijgen regelmatig vragen van klanten of we niet ook voor hen een magazine kunnen maken, bijvoorbeeld voor een speciale gelegenheid. Aan die vraag kunnen we nu voldoen.'
Great Magazines zal zich niet alleen toeleggen op de autobranche. "Daar zit natuurlijk een groot deel van het netwerk van Mobility Media, maar Barry en zijn team hebben zelf een groot netwerk buiten de autobranche", aldus Heidstra.
Jelle Heidstra (l) en Barry Reede
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!