Miljuschka Witzenhausen ontwerpt eigen kledinglijn voor Wehkamp

‘Miljuschka by Wehkamp’: de nieuwe kledinglijn van tv-kok Miljuschka Witzenhausen.

Witzenhausen is niet de eerste BN'er die met een eigen kledinglijn komt. 

Onder de naam ‘Miljuschka by Wehkamp’ gaat tv-kok Miljuschka Witzenhausen een kledinglijn ontwerpen voor Wehkamp. Vanaf 13 november ligt er een limited edition-collectie van feestelijke jurken in de digitale schappen. Die collectie is een voorproefje. In maart komt Witzenhausen met met lente- en zomerjurken en de komende jaren zullen Witzenhausen en Wehkamp samen nog meer collecties gaan lanceren. 

 

 

 

Inclusieve maatvoering

Witzenhausen is enthousiast. 'Het is geen geheim dat een eigen kledinglijn met inclusieve maatvoering bovenaan mijn wensenlijstje stond. Wehkamp is voor mij de juiste partner op het gebied van productontwikkeling, creativiteit, ondernemerschap en hun indrukwekkende online aanwezigheid.'

Volgens Glenn Taylor, Chief Buying and Sales Officer bij Wehkamp, past de kledinglijn 'perfect bij de klant'. 'We willen onze klanten een inspirerend assortiment bieden, en dat gaat met deze collectie zeker lukken.'

Sylvie

Witzenhausen is niet de eerste BN'er die met een eigen kledinglijn komt. Onlangs werd bekend dat Sylvie Meis nachtkleding gaat ontwerpen voor supermarktketen Aldi. De lijn bestaat uit lingeriesetjes, negligés, bijpassende slaapmaskers, kamerjassen en pyjama's, in het lichtgrijs, poederroze of zwart. 'Alles om een goed gevoel te krijgen', stelde de discounter. Onder meer Lil'Kleine, Johan Cruyff, Jan Smit, Frans Bauer, Ruud Gullit, Nikkie Plessen en Humberto Tan deden al eerder een duit het zakje.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie