Lidl haakt geniaal in op spraakmakend filter Gooische Vrouwen
Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Door Thomas Bakker
Nederland heeft het sinds kort maar over één ding: het nieuwe seizoen van Gooische Vrouwen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Naast het feit dat Cheryl en Martin Morero weer op menig beeldscherm verschijnen, valt kijkers nog iets op: wazige beelden. Omdat in 't Gooi de zon altijd schijnt, werd er op regenachtige dagen een filter gebruikt om alles net wat aangenamer te laten lijken.
Vacatures
Arbeidsmarktcommunicatie Specialist
TAUWProduct Owner Redactie denhaag.nl
Gemeente Den HaagSenior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiSprong jouw bedrijf er het afgelopen jaar uit op social media? Zend dan tot en met 28 november je beste werk in voor The Best Social Awards!
Lidl gebruikt hetzelfde filter en daar kunnen veel klanten wel om lachen.
Na meerdere succesvolle seizoenen en twee films is Gooische Vrouwen klaar voor een geheel nieuw medium: de TikTok-pagina van Lidl.
Veel Lidl-klanten vinden dit helemaal geweldig.
De supermarkt heeft in ieder geval oor voor detail.
Gooische Vrouwen mag dan wel geen realistisch drama zijn, maar dit is toch echt de harde realiteit.
Dit hebben ze sowieso te danken aan dokter Rossi.
Lidl-klanten zullen vast net zo smullen van de groenten en het fruit als van het nieuwe seizoen Gooische Vrouwen.
In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Thomas Bakker.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid