Overslaan en naar de inhoud gaan

Lidl haakt geniaal in op spraakmakend filter Gooische Vrouwen

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Goois
Goois

Door Thomas Bakker

Nederland heeft het sinds kort maar over één ding: het nieuwe seizoen van Gooische Vrouwen.

related partner content for mobile comes here

Naast het feit dat Cheryl en Martin Morero weer op menig beeldscherm verschijnen, valt kijkers nog iets op: wazige beelden. Omdat in 't Gooi de zon altijd schijnt, werd er op regenachtige dagen een filter gebruikt om alles net wat aangenamer te laten lijken.

Sprong jouw bedrijf er het afgelopen jaar uit op social media? Zend dan tot en met 28 november je beste werk in voor The Best Social Awards!

Lidl gebruikt hetzelfde filter en daar kunnen veel klanten wel om lachen.

 

Na meerdere succesvolle seizoenen en twee films is Gooische Vrouwen klaar voor een geheel nieuw medium: de TikTok-pagina van Lidl.


Veel Lidl-klanten vinden dit helemaal geweldig.

goois1


De supermarkt heeft in ieder geval oor voor detail.

2-3


Gooische Vrouwen mag dan wel geen realistisch drama zijn, maar dit is toch echt de harde realiteit.

goois 2


Dit hebben ze sowieso te danken aan dokter Rossi.

ggoois4


Lidl-klanten zullen vast net zo smullen van de groenten en het fruit als van het nieuwe seizoen Gooische Vrouwen.

ggoois5


In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Thomas Bakker. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in