Merken haken slim in op viral fluitlied van Bas Hoeflaak

Het meest opmerkelijke werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

Tijdens de Amazon Prime-show 'Last One Laughing' proberen deelnemers elkaar aan het lachen te maken. Cabaretier Bas Hoeflaak heeft een meesteract met zijn liedje waar (bijna) iedereen door in lachen uitbarst. Dit liedje speelt nu af in velen hoofden en is inmiddels zelfs te vinden op Spotify. Ook bedrijven kunnen niet meer om dit nummer heen en haken er slim op in.

@primevideonl We willen ook graag om jullie lachen, dus bij deze een challenge: het beste karaoke optreden op dit nummer! 😂 Laat ons zien hoe jij het ervan af brengt! #stitch #LastOneLaughingNL #fluit ♬ original sound - PrimeVideoNL


Een oorwurm noemen ze zoiets. Volgens sommigen verdient het een groter podium.

oorwurm


De NOS en Ziggo Sport haken op hilarische wijze in met een verwijzing naar het WK.


Niemand ontkomt eraan.

zelfs NOS


De Efteling kan natuurlijk niet achterblijven.

@efteling Fakir gaat ook een liedje spelen 😄🎵 #fluit #lachen #efteling ♬ original sound - PrimeVideoNL


Dat wordt misschien iets te veel van het goede.

efteling


Sluipschutters doen ook mee en verzinnen zelfs hun eigen tekst.

 


De leerlingen en docenten van middelbare school CS Vincent van Gogh hebben het er maar zwaar mee.


Albert Heijn kent zijn klanten goed.

 

@albertheijn Handen omhoog als je dit nummer ook niet uit je hoofd kan krijgen. 🙌🏼🎧 #albertheijn #voorjou #fyp #fluitlied #lol ♬ original sound - PrimeVideoNL


Binnenkort in de AH bij jullie in de buurt.

boodscahppenlijst

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Wazjma Wardak.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie