MediaMarkt nieuwe hoofdpartner Feyenoord

MediaMarkt en Feyenoord tekenen voor een verbintenis van drie jaar.

Feyenoord partnert met MediaMarkt

MediaMarkt Nederland is vanaf het komende seizoen de nieuwe hoofdpartner van Feyenoord. Het partnerschap, dat van kracht wordt op 1 juli 2024 en loopt tot en met 30 juni 2027, werd officieel bekrachtigd tijdens een persconferentie in De Kuip.

Een van de redenen die de partijen noemen waarom ze elkaar gevonden hebben, is dat het hoofdkantoor van MediaMarkt Benelux is gevestigd in Rotterdam. Daarnaast delen MediaMarkt en Feyenoord een no nonsense-cultuur en staan ze midden in de maatschappij, aldus Remko Rijnders, ceo van MediaMarkt Benelux. Reijnders: ‘We herkennen ons sterk in de grote ambities, de passie, cultuur en mensgerichtheid van Feyenoord.’ Het partnership zal onder meer zichtbaar zijn op de shirts van het eerste mannenelftal, de trainingskleding voor Europese wedstrijden, shirts van het vrouwenteam en die van de jeugd.

Betrokken

Het partnerschap omvat ook betrokkenheid bij verschillende maatschappelijke projecten en goede doelen, waarbij beide partijen hun steun zullen verlenen. MediaMarkt zal ook het vrouwenteam en de jeugd van Feyenoord ondersteunen, waarmee het belang van diversiteit en inclusie moet worden benadrukt.

MediaMarkt, dat actief is in 11 landen in Europa, ziet veel aansluiting bij de internationale ambities van Feyenoord. Remko Rijnders van MediaMarkt benadrukte het belang van de samenwerking: 'We herkennen ons sterk in de grote ambities, de passie, cultuur en mensgerichtheid van Feyenoord.'

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie