Premium

Lernert & Sander lanceren Japanse Campari-campagne

De campagne werd geproduceerd door Brusselse bureau Adult

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De driedelige serie biedt antwoord op het &;hoofdbrekende&; probleem: hoe drink je een glas dat op zijn kop staat, zonder te morsen?

willen met de campagne het drankje terugplaatsen in de spotlights. De strakke video’s - voorzien van een minimalistische witte set en jazzy score – kwamen tot stand in samenwerking met creative director , die eerder opzienbaarde met werk voor de band en Honda.

De campagne is vanaf 17 november online te bekijken.

Credits
Creative Director: Morihiro Harano
Concept & Direction: Lernert & Sander
DOP: Patrick Otten
Art Director: Tom Darmstaedter
Styling: Thomas Vermeer
Make Up: Florence Teerlinck
Editor: Simone Rau
Grading & Online: Hectic Electric
Music & Sound Design: Diederik Idenburg 
(MOST Original Soundtracks)
Casting: Alexandra Carrée
Models: Layna, Nicola & Olav (Dominique Models)
Project Manager: Misato Tachibana, Motoko Shimizu
Producer: Marie-Hélène Van Quickenborne, Bram Sterckx
Executive Producer: Maarten Le Roy
Creative Agency: Mori Inc. / Lernert & Sander
Production Company: ADULT (adult-image.tv)
Client: Campari / Suntory

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie