Premium

Kleppe over zijn nieuwe job bij TamTam

'Ik wil vooruit rennen en experimenteren met nieuwe technologieën en concepten.’

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Ivo Kleppe was strategy & creative manager bij SBS Broadcasting voordat hij overstapte naar TamTam waar hij nu als program manager aan de slag is.

Waarom heb je de overstap van SBS naar TamTam gemaakt?

‘Allereerst omdat ik nou eenmaal altijd op m’n gevoel af ga en ik behoefte had aan wat frisse energie. Maar vooral omdat de wereld van het aanbieden van films, series en programma’s zo snel verandert dat ik merkte dat het -hoe mooi ik het medium televisie ook vind- echt lastig was voor zo’n traditionele reus om dat bij te houden. Dat vond ik lastig, omdat ik zelf juist vooruit wilde rennen en wilde experimenteren met nieuwe technologieën en concepten.’ 

Je spreekt voice-overs in, hoe ben je daarin gerold? 

‘Matthias Scholten, toentertijd verantwoordelijk voor RTL Productions, vroeg me jaren geleden toen ik daar werkte een promo in te spreken voor RTL GP omdat er iemand uit was gevallen. Lekker over de top. Ik had er de ideale stem voor, vond hij. Daar was ik me totaal niet van bewust. Sindsdien doe ik zo nu en dan een leuke voice–over klus voor tv, radio en online. Zo heb ik onlangs auditie gedaan voor de stem van een walrus in een kinderserie. ‘

Wat is jouw doel?

‘Mijn belangrijkste doel van dit moment is genieten. Ik geniet echt van alle toffe dingen die er de laatste tijd op mijn pad komen. Mijn switch naar TamTam opent vele nieuwe deuren en heeft me echt die brood­nodige hernieuwde energie gegeven die ik nodig had. Ik heb momenteel ideeën en energie voor tien! Het ene na het andere idee borrelt de laatste tijd op, dus dat gaat de aankomende tijd goed van pas komen. Ik probeer me nooit zoveel vast te leggen door concrete doelen te stellen, maar ik leg de lat wel altijd hoog.’

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie