Klaverblad verzekeringen heeft na een media-review voor MediaCom gekozen als partner. De samenwerking beslaat het gehele traject: van communicatiestrategie en mediaplanning tot media-inkoop en digital performance.
Sinds 2012 werkt Klaverblad Verzekeringen aan het vergroten van de naamsbekendheid met reclamecampagnes op radio en televisie. Het bedrijf vindt het nu tijd voor de volgende stap, en wil de merkvoorkeur uitbouwen en de online zichtbaarheid vergroten.
Wensenlijstje
Tina Dijkshoorn, CMI & Media-manager van Klaverblad, laat weten dat Klaverblad een 'behoorlijk wensenlijstje' had voor een mediapartner. Zo moet die goed zijn in het combineren van on- en offline media en veel kennis hebben van performance-marketing.
Dijkshoorn: 'We wilden graag met één partij werken die dit allemaal goed kan. Zo kunnen we ons verhaal met een geïntegreerde aanpak op een duidelijke en consistente manier laten horen. Voor ons is het bovendien altijd erg belangrijk dat een partner bij ons past, qua mentaliteit maar ook qua grootte.'
Inkoopprijzen
Ook niet onbelangrijk, aldus Dijkshoorn: 'Met zo’n sterke partij kunnen we qua inkoopprijzen betere afspraken maken.'
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!