KesselsKramer en TamTam werken samen voor zakenbank Kempen

Zij presenteren een nieuwe positionering, huisstijl en website

Financiële instelling Kempen (onderdeel van het beursgenoteerde Van Lanschot Kempen) heeft een nieuwe huisstijl en positionering. Je ziet dat aan de gevelbestickering op het pand aan de Zuidas en de nieuwe website.

De positionering is gebouwd op vier kernwaarden die op basis van een groot aantal interviews met medewerkers zijn gedefinieerd. Samen tellen ze op tot de positionering ‘Turning dedication into value’.

In de merkfilm zie je wat ze daarmee bedoelen

Naast een uitgebreid merkpositioneringstraject ontwikkelde KesselsKramer een serie beelden met kunstenaars Van Santen & Bolleurs die de kernwaarden en de aandachtsgebieden laten zien. De beelden en de huisstijl zijn de basis voor de nieuwe website, ontworpen en gebouwd door TamTam (part of Dept).

In de nieuwe huisstijl staat de verlengde ‘K’-symbool voor toewijding en vooruitgang. Het bedrijf heeft nu ook een meer dan manshoge K. Dit symbool staat in de welkomsthal van het bedrijf en op evenementen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie