Jolies van Rijn (41) werkte bij Doom&Dickson jarenlang nauw samen met de latere oprichters van Joe Public (Jeroen van Eck, Antoine Houtsma en Bart Oostindie).
Haar toelichting: ‘Waarom ik overstap? Nieuwe energie, een sterk groeiend bureau en de nuchtere aanpak, plus natuurlijk de hernieuwde samenwerking met Jeroen, Bart en Antoine.’
En Antoine Houtsma, creatief directeur/mede-oprichter: 'De afgelopen twee jaar hebben we alle zakelijke aspecten van het bureau zelf gemanaged. Hoewel ons dat goed bevallen is, begon het door de harde groei steeds meer tijd te vragen. Met de komst van een ervaren csd kunnen we ons weer meer focussen op onze kernkwaliteiten: scherpe strategie en topcreatie.'
Joe Public Take-Away Advertising bestaat nu twee jaar en werkt als voor nationale en internationale klanten, waaronder Ohra, Bertolli en Fit For Free. Daarnaast werkt het op projectbasis voor adverteerders als PostNL en SBS6.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!