Overslaan en naar de inhoud gaan

6 bedrijven die razendsnel inhaakten op de versoepelingen na de persconferentie

Het meest opmerkelijke werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Inhakers bedrijven persconferentie
Inhakers bedrijven persconferentie

De laatste persconferentie bracht goed nieuws voor velen, nadat bleek dat er aardig wat versoepelingen aan zitten te komen. Ondanks dat het volgens Mark Rutte helaas nog geen tijd is voor bitterballen, kunnen we in ieder geval vanaf volgende week weer genieten van een koud drankje op het terras. Ook merken kunnen niet wachten op de versoepelingen. Ze waren er dan ook razendsnel bij met hun inhakers op social media.

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: de bitterbal laten we niet zo makkelijk van ons afnemen.

Ook Heineken voelde de versoepelingen aankomen.

We zouden het niet beter kunnen verwoorden dan G’woon.

En Kwekkeboom laat de bitterbal ook absoluut niet achterwege.

De terrassen moeten er natuurlijk wel weer spic en span uit zien.

En tot slot is ook HEMA er helemaal klaar voor.

Over The Best Social Media.

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Sophie van der Hoeven.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in