Overslaan en naar de inhoud gaan

Bert van Grieken in directie OOHA Media

Hij wordt directeur strategie.
Bert van Grieken OOHA
Bert van Grieken (r) en Erik-jan van den Berg
Bert van Grieken OOHA
Bert van Grieken (r) en Erik-jan van den Berg

Bert van Grieken is per 1 mei directeur strategie bij OOHA Media. Hij vormt vanaf die datum met algemeen directeur Erik-jan van den Berg de directie van het out-of-homebedrijf dat gespecialiseerd is in digitale snelwegmasten. Ook komt hij in de raad van advies van OOHA Media.

related partner content for mobile comes here

Van Grieken was de afgelopen vijftien jaar mede-eigenaar van M2Media. Hiervoor was hij verantwoordelijk voor het opzetten en uitbouwen van de inkoopunits van onder andere Kobalt, Wavemaker/Group M en Denstu/Aegis.

Hij zegt: 'OOHA Media is een ondernemend bedrijf met een mooie propositie in de out-of-homebranche. Na mijn periode als eigenaar van M2Media en de verkoop aan Candid Group was ik weer toe aan een nieuwe uitdaging. Belangrijk was dat dit in een ondernemend bedrijf zou zijn met grote potentie en de focus op kwaliteit. De afgelopen jaren heb ik de eigenaren van OOHA leren kennen als succesvolle ondernemers. 90 procent van het netwerk is al digitaal en juist in de verandering van het analoge naar het digitale landschap liggen veel kansen.'

Doel van OOHA Media is verder te groeien en Van Grieken moet daar een belangrijke bijdrage aan leveren. Erik-jan van den Berg zegt over Van Grieken: 'Naast zijn schat aan kennis en ervaring binnen de mediabranche, voegen we met Bert een prettige en positieve persoonlijkheid aan het team toe.' 

OOHA Media was vorig jaar de beste in het Media Report van Adformatie in de categorie out-of-home.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in