Overslaan en naar de inhoud gaan

Radio 10 lanceert dynamische merkcampagne

Speelse '10' moet uitdragen dat de muziekzender een vast onderdeel is van het dagelijks leven.
Radio 10 lanceert dynamische merkcampagne 
Radio 10 lanceert dynamische merkcampagne 
© Het bureau van Talpa Network
Radio 10 lanceert dynamische merkcampagne 
Radio 10 lanceert dynamische merkcampagne 
© Het bureau van Talpa Network

Radio 10 lanceert een dynamische merkcampagne waarin een speels gepresenteerde ‘10’ moet uitdragen dat de muziekzender een vast onderdeel is van het dagelijkse leven. De ‘0’ in de campagne bestaat telkens uit, herkenbare, elementen van alledag. Tegelijk met de introductie van de nieuwe campagne presenteert Radio 10 een nieuwe huisstijl. De campagne is ontwikkeld samen met Het bureau van Talpa Network.

related partner content for mobile comes here
Radio 10 lanceert dynamische merkcampagne 
Radio 10 lanceert dynamische merkcampagne  Het bureau van Talpa Network

Positieve image versterken'

Caroline Will, brand director radio, zegt dat de zender het merk in zijn volle kracht wil laten zien laten zien. ‘Of je er nu mee opstaat, tijdens het werk of onderweg, de nieuwe campagne laat zien dat wij als zender perfect in het dagelijkse leven van de luisteraar passen. Het positieve imago willen wij daarmee verder versterken.’

De Radio 10-commercial

Radio 10 – commercial 2021

Wouter van der Pauw, creatief directeur bij het Bureau van Talpa Network, zegt dat de branding van Radio 10 op een natuurlijke manier is verwerkt in de campagne. ‘Zo hebben we de emotie die zo belangrijk is voor een radiozender weten te behouden. Als intern bureau hebben we de volledige vrijheid gekregen om te kijken hoe we dit het beste konden doen.'

De campagne wordt uitgerold op tv, online, in print en als buitenreclame.

Lees ook: Talpa Network voegt alle creatieve afdelingen samen in 'het Bureau'

Credits:

Opdrachtgever Radio 10: Caroline Will (Brand Director), Roland Snoeijer (Radio Director), Rein Hendriks (Brand & Strategy Lead)

Creatief directeur: Wouter van der Pauw

Creative: Stefan Da Costa Gomez

Strategy director: Rose Zandvliet

Executive producer: Jenny Bakker

Creative producer: Fabian Muller & Wibout Warnaar

Design: Davidson Lopes, Stefan Da Costa Gomez, Tessa van den Brink

Regie: Daan Groot 

Productie: Holy Fools Collin Maas, Tom Raeymaekers, Annemieke Boschma

DoP: Michel Rosendaal

Edit: Johannes de Jong , Ton Habraken

Audio: Philip Klees

Animatie: Menno Wisselink

Fotografie: Jaap Vliegenthart, Remko Modderkolk

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in