ING zoekt talent via Facebookcampagne

De nieuwe generatie bankklanten zijn nu nog kinderen. En zie aan hen maar eens uit te leggen wat financiële producten inhouden. Op Facebook daagt ING studenten hiertoe uit.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Wie complexe bankzaken aan kinderen kan uitleggen, is volgens vice-voorzitter Koos Timmermans helder en transparant genoeg om mogelijk bij ING te komen werken. In een daagt de bank studenten die een toekomst als bankier ambiëren daarom uit om moeilijke bankzaken uit te leggen aan kinderen.

In vijf filmpjes stellen kinderen tussen zeven en tien jaar oud geïnteresseerde studenten vragen over het hoe en waarom van banken. De meest inspirerende antwoorden hierop worden gebruikt voor een kinderboek over bankieren. Timmermans zal de studenten die de meeste indruk op hem maken persoonlijk bedanken.

De campagne is gecreëerd in samenwerking met Energize Amsterdam en uitgerold in ongeveer twintig landen. Studentenorganisaties CEMS en AIESEC helpen bij het bereiken van de doelgroep van deze campagne.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie