De overeenkomst gaat per direct in. Dochteronderneming 4Launch komt op de achterkant van het speelshirt van de Utrechters te staan, terwijl Infotheek vooral zichtbaar zal zijn bij de zakelijke doelgroep. In stadion Galgewaard krijgt Infotheek een eigen skybox en hebben gasten toegang tot de business lounge.
Infotheek Groep won in het verleden een aantal prestigieuze awards, zoals de Best Managed Companies Award 2015 en de FD Gazellen Award voor de snelst groeiende onderneming. Het bedrijf koos ondanks haar internationale karakter voor de voetbalclub uit de Domstad.
Volgens algemeen directeur Wilco van Schaik van FC Utrecht, vormen Infotheek Groep en de voetbalclub uit de Domstad een perfecte match. 'We hebben allebei een mooie groeiambitie en de intrinsieke drive om succesvol te zijn. Dat een internationale reus als Infotheek Groep zich verbindt aan onze club is alleszeggend.'
Infotheek-ceo Jordy Kool: 'Onze organisaties hebben veel met elkaar gemeen. We delen de mentaliteit van mouwen opstropen en doen. We zijn allebei vechters, harde werkers, loyaal en maatschappelijk betrokken. Daarnaast spreekt de professionaliseringsslag die FC Utrecht aan het maken is ons aan. Daar dragen wij graag aan bij.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!