Als ‘spin-off’ van de uitverkiezing van ‘Het SBI-Initiatief van het Jaar’, brengt Sustainable Brand Index (SBI), in samenwerking met Adformatie een serie gesprekken tussen ‘groene’ merkeigenaren van verschillende pluimage.
In de derde aflevering treffen Alberic Pater (Ikea) en Bert van Son (MUD Jeans) elkaar. Onder leiding van Harm Edens gaan zij het gesprek aan over de duurzame transities waar ze middenin zitten. Annemarije Tillema van Sustainable Brand Index schuift ook aan. (Video hieronder.)
Educatief karakter
Annemarije Tillema, country manager bij SBI, zegt dat het doel van de award, ‘Initiatief van het Jaar’, het aanmoedigen van duurzaamheidswerk is. De content-spin-off ‘Sustainable Brand’s New World’ heeft een educatief karakter, zegt ze: ‘De jury zag tijdens de jurymeetings begin 2021 veel interessante en inspirerende content voorbijgekomen. De behoefte ontstond om die verhalen te delen om zodoende brand owners in Nederland geïnspireerd te laten raken en versneld in actie te laten komen om relevant te communiceren in de nieuwe – post-corona – wereld.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!