Ikea X Mud Jeans: Brands Accelerate Change

VIDEO In Sustainable Brand’s New World gaan merkeigenaren het gesprek aan over de duurzame transities waar ze middenin zitten.

Bert van Son, Annemarije Tillema, Harm Edens en Alberic Pater

Als ‘spin-off’ van de uitverkiezing van ‘Het SBI-Initiatief van het Jaar’, brengt Sustainable Brand Index (SBI), in samenwerking met Adformatie een serie gesprekken tussen ‘groene’ merkeigenaren van verschillende pluimage.

In de derde aflevering treffen Alberic Pater (Ikea) en Bert van Son (MUD Jeans) elkaar. Onder leiding van Harm Edens gaan zij het gesprek aan over de duurzame transities waar ze middenin zitten. Annemarije Tillema van Sustainable Brand Index schuift ook aan. (Video hieronder.)

Sustainable Brand Index en Adformatie brengen: Sustainable Brand's New World (3)

Educatief karakter

Annemarije Tillema, country manager bij SBI, zegt dat het doel van de award, ‘Initiatief van het Jaar’, het aanmoedigen van duurzaamheidswerk is. De content-spin-off ‘Sustainable Brand’s New World’ heeft een educatief karakter, zegt ze: ‘De jury zag tijdens de jurymeetings begin 2021 veel interessante en inspirerende content voorbijgekomen. De behoefte ontstond om die verhalen te delen om zodoende brand owners in Nederland geïnspireerd te laten raken en versneld in actie te laten komen om relevant te communiceren in de nieuwe – post-corona – wereld.

Meer Sustainable Brand’s New World? Zie agenda:

Al gepubliceerd:

24 mei 2021: Ine Stultjens (Auping), Ellyne Bierhagen (Reflower) en Sander Veenendaal (Heldergroen)

1 juni 2021: Bibianne Roetert (Unox), Nicole Freid (HAK) en Leontine Gast (The Terrace)

 

Volgende en laatste aflevering:

15 juni 2021: Ruud Zanders (Kipster), Joost Jetten (Logitech) en Roderick Mirande (Adformatie)

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie