Maar hoe geef je vorm aan een collectief proces waarin je energie weet op te wekken en vast te houden? Ook als er heel moeilijke keuzes gemaakt moeten worden? Tibor van Bekkum (ValueBridge) zal het hebben over hoe je je medewerkers betrokken kunt krijgen bij de positionering, door middel van een online identiteitstool.
Wat je verder mag verwachten:
- Key note van Edwin Kaats (schrijver vh managementboek 2013) over identiteit en samenwerking tussen organisaties.
- Cases van ING, Nuon, Pantar Amsterdam en het Jeroen Bosch Ziekenhuis over hun ervaringen met het vormgeven van een collectief proces.
- De presentatie van het Identity Monitoring en Engagement Platform, een innovatieve tool om de hele organisatie te betrekken bij het bouwen aan organisatie identiteit.
- Een World Cafe waarin je zelf de kracht van ‘connected energy’ kan ervaren omdat alle deelnemers gezamenlijk brainstormen over concrete en effectievere manieren om aan identiteit te werken.
- Een verrassende afsluiting.
Het Identiteitscongres wordt dit jaar gehouden in Supernova Jaarbeurs Utrecht, 15 april aanstaande. Let op, tot 15 maart geldt nog een #nav851=5928">vroegboekactie, bovenop de vaste korting die je ontvangt als abonnee van Communicatie, Tijdschrift voor Marketing en Adformatie.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!