Onlangs verscheen er een opmerkelijk bericht op de Facebookpagina van Hotel Zuiderduin in Egmond aan Zee. ‘OPSPORING VERZOCHT!’, luidde de kop. Medewerkers bleken een pinquïnknuffel gevonden te hebben op de stoep van het hotel. In plaats van een simpel ‘gevonden voorwerpen oproepje’, besloot het hotel om de knuffel in de watten te leggen én om dat vast te leggen op beeld. Deze fijne manier van marketing konden mensen wel waarderen en de likes onder het bericht stroomden binnen
Dit is het bericht dat Hotel Zuiderduin op Facebook plaatste.
Als we de foto’s moeten geloven, is de knuffel inderdaad flink in de watten gelegd.
En óf hij ervan heeft genoten.
Velen vinden het een ontzettend leuk initiatief en dat laten ze dan ook weten in de comments.
Petje af voor het creatieve brein achter dit idee.
Lang verhaal kort: leuk staaltje marketing.
In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Sophie van der Hoeven.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!