Premium Merkstrategie Wilco Verdoold: 'De marketeer van de toekomst is een professional in meervoudige waardecreatie'
Premium Merkstrategie Max Walraven (The Social Pact): 'Ik geloof in de win-win-win' Walraven is co-founder van uitzendbureau The Social Pact dat bemiddelt in uitzendkrachten die iets bij willen dragen aan de wereld.
Partnerbijdrage Hoe kun je instore retail media echt goed plannen? Drie vragen je die jezelf kunt stellen om je op weg te helpen.
Premium Merkstrategie Hoe meet je de gezondheid van je merk? Marketingexpert Jenni Romaniuk geeft inzicht Digital marketingexpert Coen Olde Olthof interviewt marketing- en reclame-expert Jenni Romaniuk over haar nieuwste boek Better Brand Health.
Premium Data & Insights 0.0 van Amstel, Heineken en Hertog Jan favoriet alternatief tijdens ‘Dry January’ Iedereen had de mond weer vol van Dry January, maar hoeveel mensen deden er eigenlijk aan mee?
Premium Merkstrategie Wilco Verdoold: 'De marketeer van de toekomst is een professional in meervoudige waardecreatie' Volgens Verdoold is de marketeer iemand die verantwoordelijkheid neemt voor zowel aandeelhouder als mens en maatschappij.
Premium Merkstrategie Max Walraven (The Social Pact): 'Ik geloof in de win-win-win' Walraven is co-founder van uitzendbureau The Social Pact dat bemiddelt in uitzendkrachten die iets bij willen dragen aan de wereld.
Partnerbijdrage Hoe kun je instore retail media echt goed plannen? Drie vragen je die jezelf kunt stellen om je op weg te helpen.
Premium Merkstrategie Hoe meet je de gezondheid van je merk? Marketingexpert Jenni Romaniuk geeft inzicht Digital marketingexpert Coen Olde Olthof interviewt marketing- en reclame-expert Jenni Romaniuk over haar nieuwste boek Better Brand Health.
Premium Data & Insights 0.0 van Amstel, Heineken en Hertog Jan favoriet alternatief tijdens ‘Dry January’ Iedereen had de mond weer vol van Dry January, maar hoeveel mensen deden er eigenlijk aan mee?
Premium Merkstrategie Wilco Verdoold: 'De marketeer van de toekomst is een professional in meervoudige waardecreatie' Volgens Verdoold is de marketeer iemand die verantwoordelijkheid neemt voor zowel aandeelhouder als mens en maatschappij.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid