Overslaan en naar de inhoud gaan

Maandag benoemt Suzanne van der Cammen als chief marketing officer

Van der Cammen is afkomstig van Indeed waar ze de afgelopen 5 jaar werkzaam was als marketing director Benelux.
Suzanne van der Cammen
Suzanne van der Cammen
Suzanne van der Cammen
Suzanne van der Cammen

Suzanne van der Cammen is aangesteld als cmo bij detacheerder Maandag. Ze volgt er Mariëlle Rooswinkel op die Maandag na minder dan een jaar verruilde voor Aldi.

related partner content for mobile comes here

Van der Cammen is afkomstig van Indeed waar ze de afgelopen 5 jaar werkzaam was als marketing director Benelux en Zweden. Daarvoor vervulde ze ruim 4 jaar eenzelfde soort rol bij Young Capital, waar ze ook de communicatie onder haar hoede had.

De langste periode werkte Van der Cammen bij Randstad Nederland, waar ze 7 jaar aan verbonden was, de eerste periode als directeur business support, daarna als eindverantwoordelijke voor marketing en communicatie.

Maatschappelijk meepraten

Maandag is bezig om zijn stem in de media over het maatschappelijk debat over mensen en werk te vergroten.  Het ging daarvoor in zee met creatief pr-bureau Glasnost, werd eerder deze week bekend, om 'de share of voice van Maandag in dit debat te vergroten. 

De eerste campagne waarbij het pr-bureau was betrokken is inmiddels live, The Comeback Crew.  In de campagne, ontwikkeld door creatief bureau The Family, zien we ouderen terugkeren op de werkvloer.

Jacqueline Post, ceo bij Maandag, heeft hoge verwachtingen van de nieuwe cmo 'Met haar conceptuele kracht kunnen we concrete marketingstrategieën ontwikkelen die aansluiten bij onze nieuwe bedrijfsstrategie’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in