Soms weten merken enorm goed uit te pakken met een marketingstunt. Vooral nu Black Friday eraan komt, vliegen de reclames en advertenties je om de oren. De Instagrampost van Gymshark springt er deze week met kop en schouders bovenuit. Het bedrijf heeft namelijk aan verschillende beroemdheden gevraagd of zij een verjaardagsboodschap willen inspreken voor ‘Jim Shark’. Een aantal celebrities heeft dit braaf gedaan en zo weet Gymshark de aandacht vast te houden.
Dit is de Instagrampost van Gymshark.
De beroemdheden zijn er zelf ook ingetuind.
Mensen kunnen de marketingstunt wel waarderen.
Het marketingteam is 'on fire'.
De dag van de echte ‘Jim Shark’ is in ieder geval gemaakt.
En de marketingstunt blijkt ook nog eens effectief.
De klanten die ze al hadden, blijven nu hangen.
Tot slot, verdient de bedenker van deze marketingstunt een flinke opslag.
In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Sophie Letschert.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!