Het uit SVBmedia en .bone bureau RLVNT meldt dat milieuorganisatie Greenpeace klant wordt. RLVNT zal voor de afdeling online fondsenwerving zowel strategisch, creatief als media wise diverse innovatieve projecten ontwikkelen.
Nathalie Boevink, Hoofd fondsenwerving & relatiebeheer Greenpeace: 'De markt voor fondsenwerving is aan het veranderen. Meer dan ooit is de betrokkenheid en input van huidige en potentiële donateurs vereist bij het vormen van campagnes en initiatieven. Men moet zich betrokken voelen bij het goede doel of de actie. De werkwijze van RLVNT spreekt ons daarom zeer aan en is waardevol voor Greenpeace.'
Rens Plandsoen, Managing Partner RLVNT: 'Wij zijn erg blij met een groot en internationaal merk als Greenpeace. Het is een eer relevant te mogen zijn in de strijd die Greenpeace levert voor "the good cause". Innovatie is key als het gaat om succesvol online fondsenwerving, dit is RLVNT op het lijf geschreven!'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!