Glasnost driemaal genomineerd bij Digital Communication Awards

Het Amsterdamse bureau Glasnost is drie keer genomineerd bij de prestigieuze Europese prijzenshow.

De Digital Communication Awards is de awarduitreiking voor het beste digitale communicatiewerk. Glasnost is samen met DDB & Tribal Worldwide genomineerd in de categorieën Innovation of the Year en Mobile and Apps voor hun SmartJacket-campagne voor Vodafone.

Glasnost is ook genomineerd in de categorie Associations & NGO’s voor hun campagne Help de Hulp voor Hivos in samenwerking met Jalt en Tape. Deze campagne won al eerder een Hoogvlieger Award, een prijs die wordt uitgereikt door Stichting IDleaks voor campagnes die een genuanceerd en eerlijk verhaal vertellen.

Daarnaast behoren de volgende Nederlandse cases ook tot de genomineerden voor de Digital Communication Awards:

  • Brandbase:  (Shell)
  • Edelman:  (Knorr)
  • a friend of mine: Unlock Yazoo (FrieslandCampina UK)
  • TamTam: Artsen zonder Grenzen (Artsen zonder Grenzen)
  • TamTam: NLGroeit (Ministerie van Economische Zaken, NLevator en de Kamer van Koophandel)
  • DutchGiraffe: (NS) 

Alle andere nominaties voor de Digital Communication Awards zijn te vinden. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie