Mathijs van Zutphen (foto) noemt zichzelf: filosoof, homo universalis, visionair. Hij is een internet-veteraan met kennis en ervaring in het ontwikkelen en onderhouden van online communities.
Betrokken bij the Club of Amsterdam waar hij zich bezighoudt met de toekomst van de kennissamenleving. Adviseur in Innovatie en nieuwe organisatievormen.
Rudy Hoeboer noemt zichzelf: denker, doener, controversieel.
Hij is een generalist die na zijn studie bedrijfskunde aan de Universiteit Twente, tien jaar voor Capgemini heeft gewerkt als procesmanager, projectmanager, business consultant en internationale account direc-tor.
Sinds 2001 actief in 'business development' voor bedrijven met complexe en innovatieve IT oplossingen. Van het schrijven en evalueren van business plannen tot het opzetten van nieuwe sales en marketing strategieën en de uitrol daarvan.
Hij is de drijvende kracht achter het Crossing Signals-concept voor innovatie. Beide heren houden ook een blog bij.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!