Expert kiest voor persoonlijk

Met de pay-off ‘Expert begrijpt ‘t’ zet Expert een nieuwe koers uit in haar communicatiebeleid. De elektronicaformule legt alle nadruk op service en persoonlijke aandacht.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De lading van deze pay-off sluit aan op de kernwaarden van , die luiden: beste service, persoonlijk advies, vertrouwd dichtbij. Vanaf begin november gaat de koerswijziging van start. Na een oriëntatie heeft Expert gekozen voor LaMarque om haar nieuwe merkcampagne op basis van neurologische inzichten vorm te geven en uit te rollen.

In een persbericht zegt Expert dat in de electronicamarkt vooral aandacht is voor prijs en specificaties in vaak opdringerige en schreeuwende campagnes. Door gebruik te maken van herkenbare beelden van haar klanten in al hun verscheidenheid, wil de formule een warm gevoel achterlaten bij de consument. Expert wil op deze manier laten zien dat het hen gaat om wat het product voor de klant doet, niet wat het kan. Met de nieuwe pay-off wil Expert wijzen op zijn onderscheidende positie in de branche.

In de nieuwe communicatie is nadrukkelijk een hoofdrol weggelegd voor de ondernemer en verkoper. Deze beschikt volgens Expert niet alleen over een grote expertise, maar ook over een enorm inlevingsvermogen. De mediacampagne is inmiddels gestart.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie