Klanten van Plus ontvangen vanaf maandag bij elke vijftien euro aan boodschappen een Plusbricks-pakket met één van de zestig unieke bouwstenen om een eigen Plus supermarkt te bouwen.Ter ondersteuning van de de spaaractie ontwikkelde Energize een online campagne, actiesite en videocontent.
Voor de ontwikkeling van de campagne maakte Energize gebruik van de creatieve kracht van kinderen. Met de vraag 'als jij de baas van de supermarkt zou zijn, hoe zou deze er dan uitzien?', werden zes kinderen uitgedaagd hun eigen droomsupermarkt te bouwen. Door de resultaten en verhalen die hieruit voortkwamen vast te leggen en te delen, hoopt Plus andere kinderen te motiveren om aan de slag te gaan met Plusbricks.
Aansluitend roept Plus de kinderen op om vanaf 27 september (via hun ouders), op de Facebookpagina van Plus een foto van hun eigen supermarkt te delen. Hierdoor maken ze kans om op een dag de baas te zijn van een échte Plus supermarkt.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!