Premium

Ebiquity Nederland wint aanbesteding Rijksoverheid/DPC

Het gaat om de openbare aanbesteding ten aanzien van RTV media-audting van Rijksoverheid-campagnes.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Per 2015 gaat het bureau dat gespecialiseerd is in ‘media value measurement’,  prijs en prestaties van de radio- en televisiecampagnes vaststellen. Dit gebeurt door campagnes te vergelijken met een onafhankelijke en objectieve benchmark.

De inkoopprestaties van de voor DPC werkende mediabureaus worden zo op uniforme wijze gemeten en gerapporteerd.

Vorige week dat DPC vanaf 1 januari 2017 één mediabureau wil aanwijzen voor inkoop, planning en strategie. De Rijksoverheid werkt nu nog met vier partijen.

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie