Het vele marketingtalent dat er in Nederland is op het podium zetten, inspireren en stimuleren. Dat is het doel van de ‘aanmoedigingsprijs’ San Next Merkenbouwer Accent. Ook dit jaar strijden talentvolle jonge marketeers om de titel SAN Next Merkenbouwer 2022. Dit zijn de genomineerden:
Nadieh Cissen - Beter Bed
Alexandra Knoef - De Vegetarische Slager
Lena Knoerzer - Fairtrade Original
Tessa Stolwijk - Fairtrade Original
Robert Polet - Heineken Nederland
Amber Reinink - Iglo Nederland
Sophie Swagemakers - Iglo Nederland
Michelle van Dijk - Karwei
Ruben Scholten - McDonald's Nederland
Manouk Gunter - Nederlandse Loterij | Staatsloterij
Marieke Lazeroms - Plus Retail
Jordi Hillenga - Scapino Retail
Maud Olieslagers - Stëlz
Annabel Hoogendoorn - Sunt
Nizar Ben Messaoud - Unilever
Bekendmaking
Alle genomineerden bereiden een whitepaper voor op basis waarvan de San Next Merkenbouwer Jury onder leiding van Juryvoorzitter René Repko de shortlist samenstelt. De vijf kandidaten die op de shortlist terecht komen, zullen zich op maandag 8 mei 2023 presenteren aan de jury waarna - na beraadslaging - de winnaar wordt vastgesteld. Deze wordt bekend gemaakt tijdens de San Accent Uitreiking op 25 mei 2023.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!