Dit is de longlist van San Next Merkenbouwer 2022

15 talenten strijden dit keer mee om de titel.

Het Accent

Het vele marketingtalent dat er in Nederland is op het podium zetten, inspireren en stimuleren. Dat is het doel van de ‘aanmoedigingsprijs’ San Next Merkenbouwer Accent. Ook dit jaar strijden talentvolle jonge marketeers om de titel SAN Next Merkenbouwer 2022. Dit zijn de genomineerden:

Nadieh Cissen - Beter Bed

Alexandra Knoef - De Vegetarische Slager

Lena Knoerzer - Fairtrade Original

Tessa Stolwijk - Fairtrade Original

Robert Polet - Heineken Nederland

Amber Reinink - Iglo Nederland

Sophie Swagemakers - Iglo Nederland

Michelle van Dijk - Karwei

Ruben Scholten - McDonald's Nederland

Manouk Gunter - Nederlandse Loterij | Staatsloterij

Marieke Lazeroms - Plus Retail

Jordi Hillenga - Scapino Retail

Maud Olieslagers - Stëlz

Annabel Hoogendoorn - Sunt

Nizar Ben Messaoud - Unilever

Bekendmaking

Alle genomineerden bereiden een whitepaper voor op basis waarvan de San Next Merkenbouwer Jury onder leiding van Juryvoorzitter René Repko de shortlist samenstelt. De vijf kandidaten die op de shortlist terecht komen, zullen zich op maandag 8 mei 2023 presenteren aan de jury waarna - na beraadslaging - de winnaar wordt vastgesteld. Deze wordt bekend gemaakt tijdens de San Accent Uitreiking op 25 mei 2023.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie