De Kuyper speelt met voorgemixte cocktails in op behoefte aan gemak in horeca

De destilleerder: ‘De horeca heeft niet altijd de tijd om zich volledig voor te bereiden om cocktails te mixen.’

Niks meer aan doen

De vraag naar cocktails in het uitgaanscircuit is ongekend groot. De Kuyper Royal Distillers, die zichzelf ‘dé favoriete cocktailpartner voor iedereen’ noemt, lanceert deze maand vijf De Kuyper Batched Cocktails voor zowel horecaketens als zelfstandige horecazaken: Espresso Martini, Pornstar Martini, Mojito, Strawberry Mojito en Piña Colada. Dat zijn (bijna) kant-en-klare cocktails (in 1 liter-flessen), die de horeca werk uit handen moeten nemen.

De Kuyper Royal Distillers: ‘We hebben De Kuyper Batched Cocktails ontwikkeld met onze horecapartners in het achterhoofd die hoogwaardige, heerlijk smakende cocktails willen serveren, maar niet altijd de tijd hebben om zich volledig voor te bereiden om ze te mixen. Er zijn geen concessies gedaan en we hebben kwaliteit voorop gesteld om zo dicht mogelijk bij het origineel te blijven.’ Lucien Heusy, managing director Nederland, spreekt van ‘democratisering van cocktails’.

Doelgroep

De Kuyper zegt zich met zijn ‘Batched Cocktails’ te richten op zowel onafhankelijke bars en restaurants als ketens met een focus op hoge verkoopvolumes, snelheid en wisselend personeel. ‘De vijf cocktails kunnen zonder speciale bartenderervaring in minder dan een minuut en met een maximum van 1-2 ingrediënten op bijna elke locatie worden gemixt.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie