Coopr en ING blazen de derde Social Media & Pr Summit af

Derde editie gaat niet door. Te weinig kaarten verkocht.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

&;We hebben slecht nieuws&;, schrijven Coopr en ING, die samen met de Amerikaanse site PRDaily de derde editie van The International Social Media & Pr Summit organiseren. Het evenement gaat niet door, omdat er te weinig  kaarten zijn verkocht.

De twee eerste edities werden goed bezocht in het ING House  in Amsterdam, en ook dit keer leek er een goed programma te zijn samengesteld. Op 22 en 23 mei zouden de bezoekers onder leiding van  dagvoorzitter Charles Groenhuijsen  kunnen luisteren naar de cases van onder meer Adidas, Lego, NASA, LinkedIn, 3FM en . Er was plaats voor 200 bezoekers, maar veel minder dus meldden zich aan.

Jos Govaart van Coopr is er nog steeds van overtuigd dat er een goed programma stond: &;Voor dit programma hebben we ook weer de complimenten in ontvangst mogen nemen. Maar in tegenstelling tot voorgaande jaren converteerde dat niet in voldoende kaartverkoop.  Dit is voor Ragan, ING en Coopr dan ook reden geweest om het evenement definitief te annuleren.&;

Govaart benadrukt dat er geen commerciële redenen zijn om af te blazen. &;Dit congres kost voor ons elke keer geld. De enige die er geld aan verdient is Ragan. Het kost ING en Coopr geld en tijd. Niet erg alleen dit jaar bleef de opbrengstenkant gewoon achter om het kostendekkend te krijgen voor de totale organisatie.&;

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie