Coolblue wordt op social media overspoeld door klanten die foto’s sturen van hun huisdieren, omdat hun grote blauwe dozen nogal een sterke aantrekkingkracht lijken te hebben. Met name voor katten is de verleiding zo groot, dat Coolblue hun dozen zelfs voorziet van een waarschuwing voor katteneigenaren. Voor dierendag gaan ze nog een stapje verder.
1. Dit is dus vaste prik en een bekend beeld bij letterlijk iedere werknemer van Coolblue.
2. Katten zijn vaker blijer met de bezorging dan hun eigenaren.
3. Want deze foto’s liegen niet.
4. Dus kregen ze bij Cooblue een ideetje…
5. En dat leggen ze haarfijn uit in deze video.
6. En dat was voor Linda een prrrachtige verrassing.
7. En zo zijn er een hoop nieuwe sterren geboren onder de huiskatten.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Schilder.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!