CoolBest Skinny heeft een nieuw packaging design. Nederlandse designbureau Anthem tekende voor het ontwerp en kreeg de opdracht van Daniëlle Kranenburg van Friesland Campina om voor de nieuwe generatie Light sappen een design te ontwikkelen met een ‘natuurlijke en positieve uitstraling die op het schap onmiddellijk duidelijk maakt dat er een nieuwe keuze is binnen de CoolBest portfolio’. Met deze relaunch wil Friesland Campina inspelen op de toenemende gezondheidsperceptie.
Anthem: ‘Door te capitaliseren op de bekende asset van CoolBest ‘sneeuw’ en door middel van typografie en fotografie een ‘slanker’ beeld te creëren, zonder verlies van smaak is CoolBest Skinny duidelijk een nieuwe propositie.’ Carla Hamminga Senior Account Director bij Anthem Nederland: ‘Door de hele witte verpakking, valt Skinny direct op op het schap. Daarna wordt de consument/shopper bevestigd in het feit dat er minder calorieën in deze producten zit en door de mooie ingrediënten fotografie word je verleid om CoolBest Skinny te gaan proberen.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!