'Klanten kunnen daarmee ‘digitale strategieën en platformen te begrijpen en te implementeren, zodat zij hun manier van zaken doen en de interactie met eindgebruikers fundamenteel kunnen transformeren’, aldus het Capgemini.
Capgemini constateert dat dat bedrijven uit alle sectoren hun klantervaringen willen digitaliseren om de klantintimiteit te vergroten, groei te verstevigen en zich te onderscheiden van concurrenten: ‘Van de Chief Marketing Officer die zijn time-to-market wil verkleinen met contextrijke klantcampagnes, tot de CIO die het tempo wil bijhouden van de snel veranderende business. Maar ook voor de COO en CFO voor wie respectievelijk innovatie en een transparante verslaggeving van de operationele performance van wezenlijk belang zijn’, aldus Capmenini. DCX komt wereldwijd voor alle sectoren beschikbaar. Nederland, Noord-Amerika, het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk en Duitsland zijn de belangrijkste markten in de eerste fase van de nieuwe dienstverlening.
‘We weten dat de huidige consument vlekkeloze interacties verwacht via meerdere kanalen, met een snelle, bijna directe respons. Om dit te bewerkstelligen moeten bedrijven meer agile, innovatief, social en mobile zijn en, boven alles, compleet gefocust zijn op de klant’, zegt Manfred van Gurchom, Lead Digital Customer Experience bij Capgemini. ‘Het voortdurend veranderende landschap van zakelijke technologieoplossingen heeft voor veel organisaties geleid tot stagnatie in het proces van besluitvorming over wat het best is voor de operationele activiteiten, werknemers en klanten. Onze Digital Customer Experience Service Line zal bedrijven helpen digitale diensten intelligent in te zetten om te zorgen voor betekenisvolle ervaringen bij klanten op basis van een holistische en winstgevende strategie.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!