Cannes: Nederland 6x op shortlist Media, 2x PR en 1x Outdoor en Creative Effectiveness

Bij Creative Effectiveness is Ogilvy & Mather Amsterdam genomineerd voor de Dela-campagne.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Media
Bij de zes nominaties voor media zijn er ieder twee voor DDB & Tribal Worldwide Amsterdam en Starcom.





DDB & Tribal Worldwide Amsterdam - – KLM 2x
Starcom - – Heineken
Starcom - – Heineken
Roorda Reclamebureau – Donorcampagne – Ministerie van Volksgezondheid
Wieden+Kennedy Amsterdam – S7 Airlines - S7 Airlines

PR
Joe Public is net als bij de ook bij PR genomineerd voor zijn PostNL-campagne.


Joe Public – A kiss is a stamp - PostNL
DDB & Tribal Worldwide Amsterdam - - KLM

Outdoor
Wieden+Kennedy Amsterdam – S7 Airlines - S7 Airlines

Creative Effectiveness
De campagne van Ogilvy & Mather Amsterdam voor Dela werd al eerder - in 2013 - bekroond met een Grand Prix Media, Zilver Media en Zilver Promo & Activation. Dit jaar is er een nominatie bij Creative Effectiveness.


Ogilvy & Mather Amsterdam – Why wait until it’s too late – Dela

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie