Premium

Campagne NPO Radio 2 voor nieuwe ochtendshow Gerard Ekdom

De publieke zender wil de luisteraarsgroep 35+ bereiken én scoren in de ochtendspits.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Dj Gerard Ekdom stapte onlangs over van 3FM om bij NPO Radio 2 de nieuwe ochtendshow te gaan presenteren: Ekdom in de Ochtend. De show is vanaf maandag 5 oktober elke werkdag van 6 tot 9 op de zender te beluisteren.

Jurre Bosman, zendermanager van NPO Radio 2: &;NPO Radio 2 koerst op vernieuwing en mikt daarbij op de luisteraarsgroep 35+. Voor het bereiken van deze luisteraars is de ochtendspits een belangrijk tijdslot. Onze doelgroep luistert radio om aangesloten te blijven op muziek en actualiteit, en dat doen ze voor een groot deel op weg naar het werk en in de auto. We zijn dan ook heel blij dat Gerard binnenkort elke werkdag in de ochtendspits bij ons te horen is. Zo krijgt het nieuwe geluid van de zender steeds verder vorm.&;

De campagne is ontwikkeld door Being There. In de campagne worden onder meer online spots, een tv-commercial en megamasten ingezet. In de tv-commercial wordt duidelijk dat de muzikale koers ergens tussen Mick Jagger en Ed Sheeran ligt. 


TV-commercial



Online spot



Online spot

Credits:
Opdrachtgever: NPO Radio 2, Jurre Bosman, Jochgem van der Mel
Creatie: Alwine de Jong, Paul van Raak
Strategie: Bas Velthuis
Producer: Lonneke Grotenhuis, Eric Smit
Regie: DPLLR, Nils Vleugels
Producer: DPPLR, Amber Akkermans
Geluid: Kaiser Sound, KlevR sounddesign
Muziek: Razorlight, &;In the morning&;

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie